Dé oplossing waarmee je als zorgteam optimaal bereikbaar bent. Oproepen worden automatisch doorgeschakeld naar een bereikbaar teamlid. Neemt die niet op? Dan gaat het gesprek door naar de volgende of teamvoicemail. Zo blijft er tijd over voor zorg.
TeamTelefoon verhoogt klanttevredenheid, zorgkwaliteit en werkplezier. Geen lange wachttijden of onbekenden die opnemen. Cliënten bellen hun teamnummer en spreken direct met de juiste zorgprofessional op hun route. Een geruststellend gevoel.
Elk team krijgt een eigen 085- of lokaal nummer. Je kan gemakkelijk teamleden toevoegen of verwijderen uit het team. Gebruikers kunnen lid zijn van meerdere teams en kunnen per team een aparte planning maken.
Door de Nedap Ons® roostermodule te koppelen aan TeamTelefoon, worden diensten automatisch dagelijks in de app gezet. Verandert de planning? Dan kunnen teamleden dit op de dag zelf aanpassen in de app.
In het logboek zie je wie gebeld heeft en wie heeft opgenomen. Gemiste gesprekken worden gemarkeerd als ‘Nog af te handelen’. Voicemails en gegenereerde berichten van zorgtechnologie zijn hier ook terug te vinden.
Door slim te routeren met Nedap Ons® verminderen we het aantal verstoorde zorgmomenten van 31% naar 9%. Bovendien realiseren we, op basis van 7 oproepen per dag, een besparing van 7 uur per maand per wijkteam.
In de TeamTelefoon-app staat het rooster voor de bereikbaarheid al klaar. Daarnaast zijn binnenkomende oproepen ook echt voor jou bedoeld. Kun je niet opnemen? Dan schakelt de app automatisch door naar een ander bereikbaar teamlid. Geen onbeantwoorde vragen meer, dankzij de gesprekslog zie je precies wie wat heeft opgepakt.
“We wilden een partij die de zorg begrijpt. TeamTelefoon is die partij.”
Theo Frits van Zorggroep Oude en Nieuwe Land
|