Vind jij het uitprinten, ondertekenen, inscannen en weer terugmailen van toestemmingsformulieren en overeenkomsten inefficiënt? Onderteken dan digitaal vanuit Nedap Ons®. Je bespaart dan veel tijd en hebt direct inzicht in welke documenten getekend teruggekomen zijn en welke niet.
Het uitprinten, ondertekenen en inscannen van zorgovereenkomsten is een tijdrovende en foutgevoelige bezigheid. Net als het in de gaten houden van welke overeenkomsten er nog ondertekend moeten worden en het sturen van reminders. Dit alles is verleden tijd met onze oplossing!
In het ondertekenportaal zie je direct welke verzoeken openstaan en welke ondertekeningen al binnen zijn. Geen onnodig zoekwerk of extra stappen; je kunt snel schakelen en altijd up-to-date beslissingen nemen. Dat bespaart tijd en voorkomt fouten.
De Digitaal Ondertekenen applicatie zorgt voor verificatie. Het digitaal ondertekenen hoeft immers niet meer met een echte handtekening te gebeuren. We bieden 2- factor authenticatie en identificatie met IP-adressen in het transactielog.
Samen met onze ondertekenpartners zorgen we voor een juridisch gewaarborgd proces. Door de authenticiteit en integriteit van documenten te waarborgen, bieden we zekerheid en zorgen we voor rechtsgeldigheid bij juridische geschillen.
Het uitprinten, ondertekenen en inscannen van overeenkomsten is tijdrovend, kostenintensief en foutgevoelig. Net als het in de gaten houden van de voortgang en het sturen van reminders. Dit alles is verleden tijd met deze oplossing!
Digitaal ondertekenen maakt het leven in de zorg makkelijker! Medewerkers kunnen zorgovereenkomsten en toestemmingsformulieren snel en veilig laten ondertekenen, of het nu gaat om behandelaars, cliënten of hun vertegenwoordigers. Geen papieren rompslomp meer, snellere afhandeling en altijd toegang tot actuele documenten. Efficiënt en betrouwbaar!